Doa Rawatan Sakit Kepala

Doa Rawatan Sakit Kepala

Aduh.... sakit kepala !
Makanlah Panadol . 

Itulah ungkapan yang sering kita dengar apabila ada orang mengaduh sakit kepala. Sakit kepala berlaku disebabkan oleh banyak perkara. Sakit berlaku disebabkan kurang tidur atau kurang rehat. Banyak masalah atau tekanan juga boleh juga menyebabkan sakit kepala. Penglihatan yang tidak baik atau berada di tempat yang terlalu cerah juga menjadi puncanya.

Apakah rawatan bagi sakit kepala ?
Ada yang mencadangkan makan panadol, tidur, ambil MC, berehat dan memakai cermin mata hitam. Semua ini ada benarnya. Bergantunglah kepada puncanya.

Tidak ramai yang mencadangkan solat sunat atau berdoa. Barangkali mereka lupa bahawa sakit itu datangnya dari Allah. Di sini saya kongsikan sebaris ayat ke 19 dari surah Al Waaqiah sebagai doa rawatan sakit kepala.   


Letakkan tangan pada tempat yang sakit dan bacalah doa rawatan sakit kepala sebanyak tujuh kali. Cara lengkap kaedah rawatan klik sini.

3 comments.. read them below or add one

bisikan hati bisikan hati 18 November, 2012
Allah... terima kasih atas peringatan semua nie... teruskan post doa2 yang kurang diamalkan pd zaman sekarang termasuk diri sye sndri... yakin bahawa setiap penyakit ada penwarnya.. dan slaah satu nya adlah doa.. dan doa juga adalah senjata mukmin... syukra jazilan...
Tetesan Tinta Tetesan Tinta 22 November, 2012
Pengen doa buat kasih sayang ada ga??
Axenium Axenium 11 December, 2012
Alhamdulillah sembuh....

Terima kasih kerana sudi ziarah dan menitiskan kata-kata semangat.